Snygg snowboardåkare!!

Hej, hej på er allihopa!
Har ju varit i Solna med Therese, vilket jag tidigare berättade. Blev att köpa både foundation, jeans och nagellack :)
Åh hittade så himla fina jeans, svarta med typ dragkedja under framfickorna, passade riktigt bra också! Blir så glad när jag hittar ett par byxor som sitter nästan perfekt, kostade bara 300:- på salt, så det var ju super! :)
 
 
Just nu sitter jag hemma och kollar lite smått på ingivningen av OS. Fast vet ni vad det coolaste är som jag fick veta av mamma? Att en kille som är med och tävlar i snowboard grenen är i final, och han är från Sverige! Men inte nog med det, han är från Bro!!! Haha, hur stor är chansen att någon från bro lyckas ta sig till final i snowboard i OS? Det måste ju typ vara omöjligt! Men tydligen inte eftersom det har hänt nu ;)
Sökte upp vem han var och shit vad snygg han är, plus att han är bara 94a och singel!! Kanske ska man lägga in en stöt om man "råkar" krocka in i honom på ica? Haha ;) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback