Photoshop sneak-peak!

Kan ni fatta att det faktiskt gick bra på provet?? :D Eller varför säger man egentligen att det har gått bra när man kan ha svarat fel på alla frågor? :p Haha har tänkt på det några gånger!
Men i alla fall, det känns åtminstone som det gick bra. Svarade på alla frågor, även om det var två som jag var lite osäker på och babblade bara på om allt möjligt :p
Men vi får se hur det gick, samhällskunskap är ett sånt ämne som jag har så himla svårt att själv kunna bedöma vilken nivå jag ligger på. Jag menar, när jag trodde jag låg vid B så låg jag egentligen vid C-D :p
 
Nåväl, nu ikväll så ska jag leka lite med photoshop igen, ska försöka göra den där sammanfattning klar ;) Bara några bilder kvar jag ska lägga in, sen är slideshowen klar. Ska försöka hinna klart med den den här veckan, men så länge får ni hålla utkik de kommande dagarna och nöja er med en liten sneak peak ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback