Klarat prov i samhällskunskap!

Trots att morgonen inte började någe vidare, det snöade och jag mådde dåligt igen, såå fick den ändå en härlig vändning :)
Gick in och fick se på schoolsoft att jag hade fått E+ på ett prov jag gjorde igår om kommunerna som endast var ett prov på E-nivå :D Åh så glad jag är! Personligen tyckte jag att det inte gick så värst bra eftersom jag svarade halft på två frågor som jag var väldigt osäker på, men jag antar att jag svarade mer utförligt och nyanserat på de andra frågorna. Åh så glad jag är! Detta gjorde verkligen min dag, önskar jag var tillräckligt frisk så jag kunde dansa runt i lägenheten och verkligen få ut min glädje. Men eftersom jag är sjuk och typ ligger i sängen mest så får det väl bli att dansa mentalt ;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback