Hemsk morgon!

Asså inatt drömde jag världens läskigaste och obehagligaste mardröm. Har inte drömt en mardröm på evigheter och när jag väl gör det så vaknar jag såklart med ett ryck och börjar gråta, så hemsk var den!!
 
Drömmen började med att jag och familjen var på semester i en stuga i skogen en molnig höstdag.
När jag sitter i vardagsrummet i soffan och håller på med telefonen så får jag höra ett svischande ljud, jag tittar upp från telefonen men ser inget, jag fortsätter att hålla på med mobilen. Ljudet återkommer och när jag tittar upp står en svart demon i andra sidan rummet. Jag grips av förvåning och panik, och i nästa sekund är han borta.
Jag får en känsla av att han på något sätt vill göra illa min lillasyster Bella, så jag rusar till köket där hon, Filip och mamma är. Jag greppar tag i Bellas arm och rusar mot bilen som står parkerad precis utanför stugan.
Filip och mamma rusar efter och jag ropar att de snabbt ska sätta sig i bilen. Jag sätter mig vid ratten och kör snabbt ifrån stugan, vet inte vart jag kör men jag visste att vi behövde komma bort från stugan.
Alla är vettskrämda i bilen och frågar vad det är frågan om. Samtidigt som jag kör så försöker jag själv samla tankarna, men jag berättar inte någonting för de andra i familjen om demonen.
Jag stannar vid en mack där mamma och jag byter förare, jag sätter mig i baksätet mellan Bella och Filip.
Jag ber mamma att köra snabbt därifrån, vart vet jag själv inte. Bara så långt bort från stugan som möjligt.
När vi har åkt i bilen ett tag ser jag demonen dyka upp mitt framför mina ögon, lutandes över Bella.
Sen vaknar jag...
 
Asså det var en av världens läskigaste mardröm jag haft!! :(
Förstår inte heller varför jag drömde om det, men min hjärna brukar göra så att jag drömmer om typ de märkligaste sakerna! Jag burkar tro att det finns meningar med drömmar, men meningen med denna dröm har jag ingen aning om. För jag gissar att den symboliserar rädsla, men jag förstår inte vilken rädsla? Jag känner ingen rädsla för nått vad jag kan komma på... :p
 
 

Kommentarer
Postat av: Therese

OMG! vad läskigt :O

2014-02-05 @
URL: http://theresekenneskog.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback