2 Februari 2014

Åh vad jobbigt! Helt fel artist gick vidare till final igår, syftar då på Ellen Benediktson :p
Yohio var ju faktiskt bra! Mycket bättre än förra året, men jag röstade på Helena Paparizou. Seriöst, imo så var hon bäst av alla! Å så kommer hon bara till andra chansen, så det sög ju... -.- Som tur har hon ju faktiskt chans att vinna hela alltet ff, Robin visade ju det förra året ;)
 
Nåväl, nog om melodifestivalen.
Ska ut och övningsköra snart, sen ska jag väl ta en powerwalk på eftermiddagen. Ska gå 3,5 km idag, hoppas det inte börjar regna bara! Men jag måste gå ut idag, har varit så himla oeffektiv hela veckan känner jag! Måste ut och röra på mig lite grann, om jag inte rör på mig så kommer jag bara bli liggandes i sängen och kolla på serier i hela dagen :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback