Teäääter

Skulle egentligen ha jobbat den här helgen men eftersom jag var sjuk så var det ju lika bra att låta bli, ville ju inte smitta ner varken kollegor lr kunder. Får se om det blir att jobba nästa helg, om inte så blir det nog att handla julklappar. Har ju inte köpt en enda julklapp än, varken till mig själv eller någon annan :/
 
Men teatern åkte jag faktiskt till trots att jag ff hade lite ont i halsen, fast jag tror nog inte att det var så stor fara. Kände mig mycket bättre idag än vad jag gjorde igår, tror nog det var ingefäran som gjorde susen! ;)
Jag var väl dessutom mer eller mindre tvungen att komma idag då Therese skulle komma förbi och kolla när vi repade, hon ska ju fotografera nästa söndag till programbladet.
Sen blir det väl min uppgift att redigera bilderna, förhoppningsvis, hehe ;p Tycker det ju är så kul att få redigera bilder, det finns så många olika alternativ och möjligheter. Fast det bästa med att själv redigera bilderna är ju att de blir precis så som man själv vill. Haha, det är ju inte kul när någon annan redigerar och man vet att man själv skulle kunnat gjort det så mkt bättre. Shit vad det låter som jag skryter, fast det gör jag nog lite också, hehe. För personligen tycker jag att jag är ganska duktig på att redigera bilder, sen finns det ju självklart andra som är bättre, men för att vara självlärd så är jag nog ganska proffsig. Så det är bara att slå en signal om ni behöver någon "proffersionell" fotoredigerare ;)

Kommentarer
Postat av: Therese

Du är så söt på denna bild hjärtat! <3

2014-12-08 @
URL: http://theresekenneskog.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback