När lågan slocknar...

...kan jag nu avslöja är titeln till mitt gymnasiearbete! :D
 
Har tänkt i flera dagar vad jag ska döpa mitt gymnasiearbete till, och sen idag så kom det helt plötsligt till mig, att den ska heta "när lågan slocknar".
Jag har alltid haft svårt för att komma på titlar, rubriker och namn på arbeten, och gymnasiearbetet var ju inget undantag. Har tänkt sjukt länge vad jag jag skulle döpa arbetet till, för att titeln är en ganska stor del. Jag skriver ju manus nu och ska sen försöka filma det till en kortfilm, mer avslöjar jag inte, och till en kortfilm så är det ju första som fångar ens intresse ofta titeln.
Titeln jag kom på till mitt gymnasiearbete passar så otroligt perfekt, den berättar så mycket samtidigt som den inte avslöjar något. Åh, jag kan inte vänta med att skriva klart manuset och få börja filma, om arbetet dessutom blir så bra som jag hoppas så kanske jag publicerar kortfilmen på youtube ;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback