Prickig tröja och regnigt väder

Tjena!
Asså shit vilket kaos det var igår efter jobbet! Haha, typ det enda jag skriver om nu förtiden, bara om en massa kaos!
Det var igår då jag skulle övningsköra till barkarby outlet för första gången. Asså, nej tack! Inte så sugen på att köra dit igen! Var så otroligt mkt bilar, många övergångsställen, få parkeringsplatser och såklart många människor som inte fattar vad en parkering är för något -.- Blev så trött på allt så mamma fick parkera, vågade inte parkera när det var så trångt!
Däremot parkerade jag när vi körde vidare till Willys här i bro och handlade, haha går inte att jämföra knappt hur mkt lugnare trafiken är här!!
 
Från kaos igår till kaos idag.
 
Fick jobba över en halvtimme idag. Har väl inte så mkt emot det men man kan  väl inte riktigt påstå att man älskar det... Var lite konstigt planerat idag, förhoppningsvis är det bättre planerat på söndag! 
Dessutom så var det ju såklart den dagen då jag skulle träffa Sara som man fick jobba övertid... Jaja, det var ju inte så mkt övertid som tur var, så jag fick ju iaf några timmar att umgås med Sara!

 
Kvällen slutade endå helt okej, myste lite framför teven med lite glass och sockerkaka när jag kom hem. Måste förbereda mig med socker då mensen kommer snart ;)
Dessutom förtjänade jag lite det efter att ha utsått regn och åska, jag som hatar åska befann mig mitt i smeten när jag väntade på tåget vid sumpan. Blixtrade hela tiden, hade typ gjort vad som helst i det läget för en kram! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback