Spontant, ny hårfärg

Fick värsta spontanrycket att jag ville färga håret idag, kul att det ändå blev på 1sta april så ingen lär ju tro mig att jag verkligen gjorde det ;p
Haha, aja det blev så att jag mötte upp Therese vid ICA och köpte hårfärg. Therese är ju så duktig på att färga hår, så hon kunde ju få hjälpa mig med det. Annars skulle det bli så himla fail om jag själv skulle gjort det xD
Har alltid tyckt att det är så himla snyggt med grålila hår, så då tänkte jag testa det. Har ju testat för några år sen att färga brunt, men det passade jag verkligen inte i! Tycker ändå jag passar riktigt bra i grålila hår, däremot är det inte lika lila i verkligheten. Det är mer åt det gråa hållet :p Men visst blev det snyggt? Tycker jag passar riktigt bra i det :) Kan inte sluta kolla mig själv i spegeln, känns så skumt att inte vara blond, har ju varit det i nästan hela livet. Förutom då jag var brunett i några månader i 6an :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback