Scandinavian Dance Academy

Idag var jag på Scandinavian Dance Academy med Sandra-Louise, Denise och Isabelle. Lät så otroligt mycket coolare att säga Scandinavian Dance Academy istället för att säga förkortningen SDA :p
Men där var jag i alla fall, som ligger på odenplan, och sökte jobb. Egentligen var det inte SDA som sökte personal utan ett stort företag som heter Allfrukt som tydligen har hand om all frukt leverans till bland annat ICA och donken. Så förhoppningsvis ska jag få jobba åt dem i sommar, annars så ska jag ju på intervju i Sumpan imorron. Ska vara där 9 så jag får sova en halvtimme längre än vad jag skulle fått gjort om jag skulle åkt till skolan ;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback