Photoshop pic 9 - Abstract

Näst sista bilden, vet egentligen inte hur jag kom fram med idén att göra denna bild. Det var väl egentligen inte något jag kom på utan något jag bara skapade. Vilket skiljer denna bild från alla andra bilder jag har gjort eftersom jag nästan alltid har haft en idé i huvudet hur det ska se ut. Men det hade jag inte med denna, det var förmodligen därför den blev så abstrakt influerad också eftersom jag inte hade någon plan över hur den skulle se ut ;p
 
Nästa vecka blir det inte bara en bild att publicera, utan istället blir det alla manipulerade bilder jag har publicerat. Plus en ny bild som jag nyligen gjort! Den är så otrolig realistisk. Om det däremot är på ett positivt eller negativt sätt får ni själva avgöra nästa vecka ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback