Nyinköpt

Var i stan och köpte lite på gina, både trosor och byxor idag.
Skulle också gått in på kicks för att köpa en ny mascara, men det glömde jag helt och hållet bort! Har ju lite kvar, men den börjar bli så torr så det är svårt att få någon mascara på fransarna. Den har ju ändå hållit ett tag, tror det var i november jag köpte den Så det är ju faktiskt 5 månader, tror jag ska köpa samma mascara som jag har nu. Alltså Cliniques, eller så kanske jag testar på någon ny. Har hört att Lancome ska ha riktigt bra mascaror, men problemet är att de är så dyra!! :( Kostar ju typ 300, plus att jag såg att min mascara jag har nu är på rea. Åh jobbigt val, fast tänk om jag inte blir nöjd med en mascara jag inte har haft förut. Då måste jag ju dras med den tills den är slut... Hmm...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback