Möte och teater

Kom hem för ett tag sen från ett möte i Kungsängen. Det var ett möte om spökhuset som U.M.T.S sätter upp i Bro varje höst. Så det blev att gå igenom lite planering och struktur. Vi diskuterade lite om rollsättningen av alla karaktärer som ska vara med, men det blev inget fastställt. Jag har redan skaffat mig några favoriter som jag skulle vilja vara, tänker däremot inte avslöja något för er ;)
 
Sen vid fem börjar ju teatern så då ska jag till Kungsängen igen, hoppas bara att det är några som kommer. Det är ju påsklov och många är säkert bortresta, träffade en på mötet men som var osäker på om han skulle dyka upp vid fem. Sen fick jag ett sms imorse att Amanda var sjuk och inte skulle komma :/ Såå jag håller verkligen tummarna att någon dyker upp!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback