Introduktion imorgon och på onsdag

Både imorgon och på onsdag blir det introduktion i sumpan för sommarjobbet. Åh jag vill inte ens tänka på det, för jag vet att om jag börjar tänka på det så kommer jag inte kunna sova inatt. Och sova måste jag eftersom jag ska upp 5:20. Fattar inte hur jag ska lyckas kravla mig upp ur sängen, får nog be mamma hälla en hink med iskallt vatten på mig om jag inte är vaken vid 6 då hon går upp.
Glad är jag iaf som får åka till sumpan med Jörgen så jag slipper åka ersättningsbussen. Även om jag tycker om att åka buss så tycker jag inte om att åka buss så mycket. Tycker bara om att åka buss när jag får sittplats och det inte är före klockan 7 på morgonen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback