Glad påsk!

Hej på er och glad påsk! Hoppas ni har haft en bättre påskafton än vad jag har haft.
Fick en sådan otrolig värk i magen precis när jag skulle hjälpa till att laga middagen, och nej det var inte för att slippa undan. Gjorde så otroligt ont och eftersom jag inte var säker på vad det var så vågade jag inte ta någon värktablett. Så det blev att stå ut :/
Det konstiga var att det var under ca 20 min och sen när värken klingade ut så var den borta, den kom inte tillbaka. Det var bara tur och skönt att den försvann sen, för värken var nästan outhärdlig när den hade sin topp.
Fast jag fattar bara inte vad det kan ha varit, det kan ju inte har varit ägglossning eller mensvärk. Tror inte heller det kan ha varit träningsvärk eftersom det är en mer "jämn" värk.
Kanske ska googla på vad det kan ha varit, fast då får man väl bara upp "du-kommer-dö-diagonser" ;p
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback