But first, let me take a selfie

Drog till Solna efter skolan och träffade Therese. Hon ska ju åka iväg till gotland snart så det var väl på sin plats att träffa henne då :)
 
Blev dessutom en riktig bra start på påsklovet, vi struttade omkring i lite affärer och det blev några småsaker jag köpte på mig. Ville köpa solglasögonen jag bär på bilden men det blev inte av. Det får nog bli när nästa studiebidrag kommer, och det tar ju nu ett tag innan det kommer. Däremot ser jag så mallig ut i dem, haha! Så vi får se, kanske inte blir av någon gång ;p
 
Aja, mysigt hade vi i alla fall. Blev att vi köpte någon snacks grej låda från bk och satte oss på en trappa och åt upp tillsammans. Riktigt mysigt, blev som en inomhuspicknick ;) Fast jag måste få säga att jag får ändra lite åsikter om bk, deras chicken nuggets och lökringar, åh love them! Däremot står jag fast i min åsikt om att deras hamburgare inte är någe vidare goda, de smakar ju typ inget :p
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback