Allt var så otroligt konstigt...

Seriöst, jag drömde världens konstigaste dröm inatt. Jag drömde en dröm i en dröm!
Det var så himla konstigt alltihopa.
 
Först drömde jag att jag var hemma hos en klasskompis (som jag knappt har hälsat på i verkligheten) och som jag då umgicks med. Vi var riktigt bra vänner och pratade om allt möjligt.
Sedan vaknade jag och befann mig på tåget med några från teaterklassen. Jag berättade för dem om den konstiga och märkliga drömmen jag nyss haft. Allihopa tyckte också att det var riktigt märkligt att jag drömde om någon som jag knappt hade tänkt på innan.
Sedan vaknade jag tillslut på riktigt och befann mig i min säng.
 
Haha, asså shit vad förvirrad jag blev efteråt! Har det också hänt er någon gång, att ni har drömt en dröm i en dröm?
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback