Upp, ner och upp

Asså guuuuuud vad bra övningskörningen gick idag, seriöst det har typ aldrig gått så här bra! :D
Åh är så himla glad och taggad inför nästa gång jag ska få köra igen!!
Har ett tag varit ganska trött på att övningsköra eftersom det inte har känts som om jag har gjort några framsteg, men idag gjorde jag det!
Detta gav mig verkligen en kick att fortstätta, skam den som ger sig ;)

Efter övningskörningen blev det en snabbis hem för att äta lunch innan jag drog till KS.
Börjar tröttna på att åka dit, det tar verkligen energi att hela tiden få åka dit...
Men, men vad ska man göra? Jag vill ju samtidigt vara där för hen oavsett hur jobbigt det är att åka dit.
 
Nåväl, något som kommer pigga upp mig rejält är iaf att få åka till teatern! :D
Är så himla taggad och peppad!! Dessutom tror jag att vi kommer att läsa ett nytt manus idag, ett manus som jag har hjälpt till att skriva. Inte för att skryta men jag är faktiskt lite stolt över mig själv ibland ;) Särskilt idag när övningskörningen gick så bra och när vi eventuellt ska läsa mitt manus!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback