Monday morning

Det är måndag och jag ska precis dra för att lämna min lillebrorsa på sin skola innan jag går till tåget för att åka till skolan. Denna dag i skolan kommer bli riktig lååååång tråkig eftersom vi bara har teorilektioner -.- Suck... Önskar vi kunde haft åtminstone en teaterlektion idag, känns som om det skulle behövt :p
Nåväl det är bara att göra det bästa av situationen och vara positiv, jag är ändå glad att jag har svenska som första lektion eftersom den brukar vara en ganska avslappnad och lugn lektion. Kan bero på att vi har världens skönaste svensklärare ;) Älskar verkligen min svensklärare, sitter typ och garvar på varenda lektion av hans skämt! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback