Lite shopping i Kista

Okej, nu ljuger jag faktiskt.
Det blev inte lite shopping i Kista, det blev ingen alls xD Hade inga pengar så jag hade inte råd att köpa något, såå det fick bli att gå in i en massa affärer och hitta en massa snygga kläder som man kunde dregla över ;)
Och som vanligt fastnade jag i en skobutik, eller nej! Det var inte en, det var tre!! :D Var typ i himmelriket bland alla skor!!! ;D
 
Tyvärr har jag inga bilder på några snygga plagg jag köpte så därför får det bli lite bilder på det jag inte hade råd att köpa ;)
 
Första stoppet blev på Nilson Shoes, testade dessa snygga skor!
Det är inte riktigt min stil men jag kan inte undgå att säga att det var grymt snygga, däremot var inte priset lika vackert... 1399!!
 
Nästa affär blev bikbok att gå in i.
Jag blev typ kär i denna söta topp! Den var så otroligt söt, önskade jag hade haft råd med den!..
 
Nästa affär blev gina att gå in på, där hittade jag denna snygga, rutiga skjorta :)
Den var väldigt olik mig i stilen, men jag måste få säga att jag älskade den! Framför allt för att den var så mysig, den skulle varit riktigt mysig att ha nu i höst och vinter
 
På gina hittade jag även denna topp, när jag såg den så trodde jag verkligen inte att den skulle vara så kort! Så ni får verkligen ursäkta att jag visar min väldigt otränade mage på bilden xD
Haha förstår seriöst inte vem som skulle köpa den, om det är någon som vill visa magen så varför inte bara ta av sig tröjan helt och hållet? ;p
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du har så j*vla snyggt hår!! <3

2013-09-28 @

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback