Fika i jakan och träff med kompisar

Igår var jag ute och träffade Madeleine på stan, var så otroligt skönt att få ta en fika och träffa henne.
Känns jätte länge sen vi senast sågs, trots att vi sågs i lördags förra veckan? :p
Tror det kan bero på att vi är så bra vänner och vi helt enkelt inte får nog av varandra ;)
Känns så himla skönt att vi har en sådan öppen relation och kan prata om nästan allt!
 
Hur som helst så träffade vi Billy och Chris sen på kvällen, och det var väl trevligt :)
Båda två har så himla sköna personligheter och är så roliga att umgås med, såå det var ju skoj att få träffa dem igen :) Känns bara lite jobbigt att de är så vitsiga av sig och när man själv försöker vara det så blir det bara fail! xD 
 
Tycker det är så otroligt skönt att jag inte träffar någon av dem särskilt ofta, missförstå mig inte jag tycker om alla tre jättemycket. Men det är skönt att vi inte träffas så ofta eftersom man då får sakna varandra och ta tillvara på stunderna tillsammans på ett helt annat sätt än om man träffas hela tiden. Tycker det är så löjligt med folk som MÅSTE träffas varje dag, oavsett om det är som kompis eller partner. Jag menar har man inte ett eget liv också? Dessutom så tror jag att det är större risk att relationen till varandra spricker, eller jag VET att det är större risk att den spricker eftersom jag själv har varit i den situationen då jag har velat träffa vissa personer varje dag. Jag har ett tydligt exempel med en kompis som jag gick med i samma klass och vi umgicks VARJE DAG! Både i skolan och på fritiden, detta gjorde att våran relation tyvärr sprack till slut.. Fast trots att den sprack så blev vi iaf sams efter typ ett halvår, vilket vi behövde bli eftersom vi ändå gick i samma klass. Men jag tror det var en bra upplevelse jag fick vara med om, jag fick lära mig att man behöver faktiskt inte träffa varandra varje dag för att vara kompisar. Man kan faktiskt träffa andra kompisar och vara med sig själv ibland ;)

Kommentarer
Postat av: Therese

Fina bilder :D

2013-09-21 @
URL: http://theresekenneskog.blogg.se
Postat av: Elisabeth

Svar till Therese: Tack! :)

2013-09-21 @
URL: http://msjohansson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback