Good morning darlings!

Godmorgon på er allihopa!
Dagens planer idag är att efter skolan dra till jakan och gå in på Kicks, eller så stannar jag till i sumpan och går in på Åhlens. Spelar egentligen ingen roll, bara jag får tag på en puderborste eller puderapplicator så blir jag nöjd :) Sen ska jag även köpa puder åt min mormor som hon ska få på onsdag då jag tänkt hälsa på henne, så om jag är smart så passar jag på att köpa det när jag ändå är i jakan/sumpan ;)
Sen efter min lilla mini-shopping så ska jag dra hem och skriva om en uppgift i idrott. Tydligen hade jag inte skrivit tillräckligt i min utvärdering jag gjorde förrut så därför ska jag komplettera och utveckla den :) Men det ska nog gå bra, det är bara att skriva en massa invecklade saker så att läraren inte förstår. Hehe, det är iaf min taktik :p Använd komplicerade och avancerade meningar för att leka smart och babbla på om vad som helst så att läraren tror att du är smart ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback