Sjuk (igen!)

God morgon på er alla pigga å glada!
Jag kan inte påstå att jag själv är pigg å glad, har nämligen blivit förkyld... Typiskt mig att gå å bli förkyld lagom till skolan ska börja igen :p
Jag förstår inte hur jag kan bli förkyld hela tiden? Det måste vara att jag har dåligt immunförsvar, men om jag hela tiden blir förkyld så borde jag väl egentligen ha ett väldigt bra immunförsvar eftersom efter varje förkylning så blir immunförsvaret lite starkare. Eller har jag helt fel nu? :p
Nåväl, blir iaf att stanna hemma idag. Däremot ska jag verkligen försöka att plugga lite engelska och samhällskunskap. Sen ska jag även göra klart teateranalysen av fröken Julie och skicka in den till läraren så att hon blir nöjd ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback