Förseningar och träningsvärk

Igår var verkligen kaos!!
Jag kom försent till första lektionen igår för att pendeln och tvären var försenad, suck.. -.-
Sen på eftermiddagen fick jag världens huvudvärk så att jag var tvungen att åka hem och skippa sista lektionen, fast det var bara ett studiebesök på UR som var sista lektionen. Så jag tror ändå inte att jag missade så mycket, hoppas jag iaf inte!

Sen när jag kom hem så var det något konstigt med vattnet, det var smutsigt och kranen hade lågt tryck.. Såå det blev att dra ut å äta middag. Fast i och för sig sitter det aldrig fel att äta ute ;)
 
Och mitt uppe på allt så hade jag världens träningsvärk hela dagen i benen, rumpan och magen.
Fast idag har jag inte lika jobbig träningsvärk, så förhoppningsvis blir denna dag bättre!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback