Bra dagish

Denna dag blev myyycket bättre än igår! 
Som sagt hade jag inte lika jobbig träningsvärk idag som jag hade igår.
Dessutom var alla tåg i tid och blev inte försenade det minsta (y)
Sen fick jag några trevliga besked i skolan, bland annat att en uppgift i engelskan blev framflyttad till nästa vecka. Plus att historien nästa vecka är inställd! :D Livet leker (för tillfället)!
 
Just nu är jag hemma och är barnvakt. Vilket går bra, haha mina småsyskon är inte så sociala. Den ena sitter vid datorn och den andra spelar på paddan, och vad gör jag? Jo jag är lika osocial och sitter och bloggar ;p

Nåväl, jag ska ta och göra dagens mag-övningar också. Efter det blir det väl typ att börja laga mat.

Hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback