18 November 2013

Godmorgon på er!
Sitter nu i plugget och känner mig riktigt utvilad och glad. Jag är på riktigt bra humör, vet inte varför men jag kan inte sluta le :D Jag vill typ gå och krama allihopa jag ser! Borde jag inte känna någon typ av måndagsångest som jag brukar göra? Nej, konstigt nog känner jag inte det minsta! Jag är faktiskt glad på något sätt att vara i skolan, är jag sjuk då? ;p
Däremot längtar jag på ett sätt hem också, jag vill göra mina magövningar!! För igår stod det på schemat att jag skulle vila, men nu när jag har vilat så vill jag fortsätta. Det kan låta märkligt över att jag är så ivrig över att träna, fast det är inte själva träningen jag är ivrig för utan resultatet! :) Jag är riktigt ivrig över att få se reslutatet, om jag dvs ser något :p Haha det skulle vara lite surt om jag har tränat och ansträngt mig så mycket för att sedan inte se något resultat. Just nu ser jag inget resultat alls, fast det beror nog bara för att jag är på dag 5 i träningen. Jag har liksom inte kommit en tredjedel av träningen, fast när jag är halvvägs tycker jag att jag borde se någon skillnad!
 
 
 

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback