Turdag ;)

Känner att denna dag har varit en ganska tursam dag :)
Det började med nationella i engelska och det gick hyfsat bra, trodde att jag skulle faila eftersom vi endast fick 80min på oss att skriva. Men det gick iaf ganska bra :) Hade bara ett litet problem att komma på vad jag skulle skriva om, när jag hade fått ihop 200 ord så tyckte jag att det räckte men jag behövde komma upp i minst 250 -.-
Så jag skrev lite till och lite till och fick ihop totalt ca 350 ord :)
 
Sen fortsatte dagen med idrott efter nationella, och det var väl ingen höjdare eftersom jag fick skiiit ont i vaderna efteråt. Men det positiva var att man kände att man hade tränat och blivit starkare ;)
 
Sen var det lunch och jag måste få säga att dagens lunch var riktig god! Det var någon biff med kryddad potatis, seriöst det var så himla gott! <3
 
Efter lunchen skulle vi ha teater men eftersom läraren hade blivit hastigt magsjuk så fick vi inte någon vikarie och fick sluta :)
 
Riktigt skönt med HELG!!!!!! :D :D :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback