Historie prov!

Idag på morgonen hade jag historie prov och det gick väl ganska bra :)
Jag hade prov om Hitler och Stalin, och jag är ju lite dum ibland måste jag ju få säga!
I 9an pluggade vi nästan enbart om Hitler och jag var typ värsta experten om honom, men nu till detta prov pluggade jag på mest om Stalin och typ ingenting om Hitler. Då när jag ser frågorna om Hitler på provet så kan jag typ ingenting och failar på dem frågorna, men det gick ju bättre på frågorna om Stalin så jag bara hoppas på att få ett relativt högt betyg. Åå vad dum jag är! Jag borde ju såklart ha pluggat till båda...
Nåväl, det är inte mycket att göra åt nu.
Nu är det bara att fokusera på nationella som vi har imorgon i engelska.
 
Det måste jag få säga att vi kommer bara få 80 min att skriva!
Vilket jag tycker är sjukt eftersom det är den skriftliga delen i engelska.
I svenska fick vi tre timmar, borde vi inte få mer eller i alla fall lika mycket i engelska??
Jag kommer ju faila stort på det här provet tror jag... Jag kommer definitivt inte komma på något att skriva om på 80 min!
80 min är ju ingenting! 80 min, det är så lång mina lektioner brukar vara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback