Melodifestivalen 2013 Finalen Stockholm

1. Ulrik Munther - Tell the World I'm Here
 
2. David Lindgren - Skyline
 
3. State of Drama - Falling
 
4. Anton Ewald - Begging
 
5. Louise Hoffsten - Only the Dead Fish Follow the Stream
 
6. Ralf Gyllenhammar - Bed on Fire
 
7. Ravaillacz - En riktig jävla shlager
 
8. Sean Banan - Copacabanana
 
9. Robin Stjernberg - You
 
10. YOHIO - Heartbreak Hotel
 
Final... Finalen är ikväll och det är bara några timmar kvar tills den ska börja. Helt otroligt. Alla artister är så himla bra!
Jag gillar YOHIO för att han sticker ut och för att han gör något annorlunda, däremot gillar jag även State of Dramas låt för att den är så himla vacker. Jag tycker att Ralf Gyllenhammars scenshow är riktigt coolt, medans Sean Banans är kanske lite överdrivet... Jag gillar Louise Hoffsten eftersom hon gör något enkelt och har inte satsat jätte mycket på showen utan fokuserat mer på låten. Vilket även Ravaillacz har gjort, fast de har mer fokuserat på att göra parodi av shlager. Jag gillar även Anton Ewald eftersom han är så snyyyyygg, plus att han har en riktig bra poplåt som enligt mig tyvärr påminner ganska mycket om Ke$has "your love is my drug". Även David Lindgren har en bra låt, men den låten som fastnar på huvudet tycker jag är Robin Stjernbergs låt. Fast den jag vill ska vinna hela Melodifestivalen 2013 är Ulrik Munther. Dels för att han är snygg men även för att han har en riktig storslagen låt. Heja Ulrik!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback