Snart drar jag ut på vägarna igen!

Idag står övningskörning på mitt schema.
Ska dra efter lunch och jag hoppas verkligen att det inte dyker upp en älg eller liknande denna gång :P
Det är så roligt när jag kör bil för att det kommer alltid något oväntat när jag kör.
Inte kan det vara slumpen om det händer VARJE gång?
Till exempel, de senaste gångerna då jag har kört så har det varit bland annat en bil som jag mötte med väldigt väldigt bred last vilket gjorde att jag fick lite panik eftersom jag trodde att jag skulle köra i diket, igen. Men det gjorde jag inte! :)
Sen har jag även fått möte av en häst och en ryttare vilket gjorde mig lite rädd eftersom jag har hört om hästar som har börjat löpa amok... Men det gjorde inte denna snälla häst :)
Fast det som är bra är att varken jag, någon annan eller bilen har blivit skadad :)
Men jag tycker att det är lite konstigt att jag hela tiden stötter på något, och även att jag hela tiden lyckas klara mig!
Sååå antingen har jag väldigt mycket tur eller så är jag tillräckligt bra förare för att klara situationerna.
Egentligen är det sak samma vilket, huvudsaken är att ingen kommer till skada :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad är amok? :)

2013-07-04 @
Postat av: Elisabeth

Svar till anonym: Löpa amok betyder att man blir väldigt ilsken, typ :P

2013-07-04 @
URL: http://msjohansson.blogg.se
Postat av: Anonym

Jaha, okej. :) Tack Elisabet! :)

2013-07-04 @

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback