Gröna Lund 2013

Idag blev det som jag skrev i förra inlägget att åka till grönan med familjen, och som jag trodde så träffade jag någon oväntad person. I år faktiskt två! :)
Men hur som helst så var det i alla fall riktigt fint väder och hur mysigt som helst att gå på grönan, däremot var det inte lika roligt med alla köer till attraktionerna. Jag såg att det var 60min kötid till den nya starflyern "Eclipse"! Helt sjukt egentligen! Men det är ju världens högsta så egentligen är jag inte så förvånad...
Plus att jag såg på gröna lunds hemsida att eclipse endast har 24 platser medans vanliga slänggungan har 48 platser, sååå det är ju inte så konstigt att det blir en lång kö...
Men jag åkte den inte, kanske gör det nästa år, förhoppningsvis är det inte en timmes kötid då!!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback