29 Juli 2013

Jag blev jääätte glad imorse då jag insåg att det bara måste varit allergi som jag kände igår! :D
Idag kände jag mig mkt bättre, och jag var framförallt piggare!
Detta gjorde att jag kunde fullfölja min plan och åka till mormor och hälsa på henne.
Det är alltid lika kul att åka till mormor, för att min mormor är lite speciell.
Man kan liksom prata med henne som om hon var i min ålder, och man tänker inte på att hon är 58år äldre än mig!
Skillnaden är bara att hon har fler erfarenheter som hon kan dela med sig av än vad jag har :P
 
Hur som helst, från en sak till en annan.
Jag hittade den här roliga sparbössan som har en kod hos mormor för ett tag sedan.
För att lista ut koden och för att kunna öppna sparbössan måste ansiktet passa ihop med överkroppen och nederkroppen. Varje gång jag har besökt mormor så har jag varit på den och försökt knäcka koden men alltid misslyckats.
Idag, för första gången så lyckades jag öppna den!! :D
Eller man kan väl inte säga att jag lyckades öppna den eftersom jag fick googla vad koden var :P
Men oavsett hur jag fick reda på koden så blev jag överlycklig när den öppnades! :D
Haha, helt otroligt att man ibland kan bli glad över så lite! :)
Fast det roliga var ju att även fast det bara var ogiltiga 50-öringar i den så var jag iaf glad över att jag hade fått upp den! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback