Melodifestivalen 2013 Deltävling 2 Göteborg

Här nedan är de artister som kommer tävla idag!
 
1. Anton Ewald - Begging
 
2. Felicia Olsson - Make Me No 1
 
3. Joacim Cans - Annelie
 
4. Swedish House Wives - On Top of the World
 
5. Erik Segerstedt & Tone Damli - Hello Goodbye
 
6. Louise Hoffsten - Only The Dead Fish Follow The Stream
 
7. Rikard Wolff - En förlorad sommar
 
8. Sean Banan - Copacabanana
 
 
Som jag gjorde förra veckan så tänke jag gissa vilka jag tror går vidare till finalen och andra chansen. Till finalen tror jag Anton Ewald och Erik Segerstedt & Tone Damli, sen till andra chansen tror jag Rikard Wolff och Sean Banan. Vi får se ikväll om jag har rätt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback