The lucky one

Idag har jag varit och besökt mormor, vi hade det mysigt och fikade :)
Ska till henne på nyår också, tänkte att eftersom jag inte har några planer till nyår så kan jag ju åka och fira det nya året med henne. Tycker annars så synd om henne att hon ska sitta själv och fira.
 
Men nu är jag i alla fall hemma, tänkte att jag skulle ta och titta på lite serier men typ alla serier har ju uppehåll över jul och nyår :( Så det blir väl att kolla på en film istället, kanske kollar på "the lucky one". Har hört att den ska vara ganska bra, fast det vet man ju inte beror på att snyggingen Zac Efron är med i filmen :p Däremot kan jag tänkta mig att den är ganska sorlig, jag som är så känslig för sorgliga filmer.
Haha började gråta till "click" med Adam Sandler, så jag kan tänka mig att jag kommer göra det till denna också. Men det blir ju lite kontrast till "hundraåringen som klev ut genom fönstret och försvann" som jag ska se på bio imorron ;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback