Stötte på Staxx och Maggio i stan!

Gissa vilka jag och Sara stötte på i stan? Svårt att gissa när jag avslöjar det i rubriken va?
 
Jag och Sara drog till stan efter skolan och köpte lite julklappar och sånt, då när vi skulle dra hem så fick vi syn på Veronica Maggio. Kan ni tänka er vart? Sergels Torg! Lite komiskt eftersom hennes senaste singel heter det, haha ;) Däremot vågade man inte riktigt gå fram och fråga ifall man fick ta ett kort eftersom hon hade sina barn med sig och var där privat. Även kändisar vill ju få gå runt på stan och vara som alla andra ;)
Men sen, efter mindre än 5 min stötte vi på Sebbe Staxx i rulltrappan på tc! Vi gick inte heller fram till honom eftersom han pratade i mobilen :p
Kul i alla fall att stötta på kändisar lite random på stan, haha eftersom jag inte är så ofta i stan längre så händer det inte så ofta. Är typ bara i stan när jag ska träffa kompisar, och då är vi oftast hemma hos dem. Fast ibland är jag i stan om jag ska köpa något plagg som jag verkligen vill ha, då vänder jag upp och ner på alla butiker för att hitta det jag leta efter xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback