Ny design!

Nu är jag äntligen klar med designen, men shit vilken tid det tog! Tror det berodde framför allt på att blogg.se har ändrat stil- och kodmallen, vilket försvårade allt. Sen använde jag också ett annat photoshop än vad jag är van vid att använda, vilket gjorde att det tog ett tag innan man lärde sig vart alla funktioner var. Men till slut blev jag klar! Själv är jag riktigt nöjd, den är lite annorlunda på något sätt. Jag tror inte jag har gjort någon liknande design förut. Nåå, vad tycker ni då? Bättre eller sämre? :)
 

Kommentarer
Postat av: Emilia

Jätte fin! :D

2013-12-06 @
Postat av: Anonym

Superfin, älskar färgerna!

2013-12-06 @
Postat av: Therese

Det blev jättebraa! :D

2013-12-06 @
URL: http://theresekenneskog.blogg.se
Postat av: Anonym

Lite mycket tycker jag.

2013-12-06 @

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback