Halloj gott folk!

På tal om fotot, hur kommer det sig att mitt vänstra öga är mycket större än det högra? :p Hoppas det inte är det i verkligheten! Haha fattar inte varför ena ögat alltid blir större än det andra på photo booth, fast det kanske är det som är meningen?
 
Jaja, vad vet jag? Ska nu sätta mig och analysera min teatermonolog, fick det som uppgift av läraren eftersom vi inte hade någon teaterlektion på eftermiddagen. Riktigt skönt att få komma hem och bara skriva en uppgift, däremot hade jag sett fram emot att få jobba med den mer praktiskt...
Fast innan jag börjar med uppgiften, så ska jag ta lite fler foton i photo booth ;p
 

Kommentarer
Postat av: Therese

Hahaha! Vad fin du är ;)

2013-12-10 @
URL: http://theresekenneskog.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback