15 dagar kvar till jullovet! :D

Åkte inte till teatern igår på grund av att jag var så otroligt trött och hade tandvärk.
Fast sen när jag skulle gå å lägga mig vid 23:30 så kände jag ingenting, men sen kom världens värk vid 00:30  innan jag hann och somna :( Värken höll i sig ett bra tag, säkert en timme innan den började avta, men sen efter en timme kom den tillbaks -.- Blir så otroligt trött på den här värken!! Så jag somnade väl vid 3 tiden...
Fast jag var duktig som åkte till skolan även fast jag endast fick 3 och en halvtimmes sömn idag. Vi får väl se ifall jag somnar på lektionen, än har jag i alla fall inte gjort det! ;)
Btw, på tal om något helt annat. DET ÄR BARA 15 DAGAR KVAR TILL JULLOVET!! :D :D :D
 
 

Kommentarer
Postat av: Therese

Jaa!! 15 dagar kvaaar!! :D

2013-12-02 @
URL: http://theresekenneskog.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback