Teaterstart

Var på förmiddagen och övningskörde, märkte att idag gick det otroligt bra :D
Tror det berodde mest på att jag hade en positivare inställning än vad jag hade gången innan...
Men jag måste få säga att jag var så himlarns nöjd efteråt tack vare min prestation :)

Hur som helst, efter övningskörningen blev det att åka hem och äta lunch innan jag drog till Kungsängen för att spela teater :)
Var så himla roligt att få träffa alla teaterapor igen efter sommarn, plus att det var några nya människor som man fick lära känna som jag inte riktigt har träffat förut. Eller jag har träffat dem men inte riktigt lärt känna dem :P
Tyvärr var det även några styckna som jag hade velat träffa men som inte var där... :(
Syftar egentligen mest på en person som jag hoppas mår bättre och kan komma nästa gång ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback