8 Augusti 2013

Första och andra bilden: Hittade ett par riktigt gamla solglasögon när jag rotade i en byrå hemma. Haha måste ha varit mammas gamla. Haha ser typ ut som en bohem xD
Tredje och fjärde bilden: På eftermiddagen drog jag ut en stund men var tvungen att byta ut shortsen till jeans. Har typ inte haft jeans på mig på evigheter känns det som, har bara sprungit runt i shorts hela dagarna tack vare den härliga värmen :) Men idag var det tyvärr inte lika varmt.. Det var inte ens sol :( Var till och med tvungen att ta jacka på mig! Fast det är inte lika konstigt eftersom jag typ har jacka på mig hela tiden, jag älskar verkligen min jeansjacka! Den är så snygg och bekväm att ha på sig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback