30 Augusti 2013

Idag har jag inte varit i skolan, orkade inte åka till skolan efter att jag varit på vc.
Trots att besöket bara tog 5min så räknade jag ut att det skulle vara ganska onödigt eftersom jag isf skulle kommit till den sista lektionen började, och då kändes det ganska meningslöst.
 
Dessutom fick jag ist tid för att åka till KS idag med. Kände att det var bäst att passa på när jag ändå inte skulle åka till skolan. Vill verkligen försöka att ta varje tillfälle jag får att åka dit och vara där för hen! 

Kommentarer
Postat av: Emelie

Hejsan! är du som jag någon som vill tjäna extra pengar lätt ?
Då tycker jag att du ska kolla in mitt tips i mitt senaste inlägg! ha det bra :)

2013-08-30 @
URL: http://jvlahoff.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback