Dagen-efter midsommar inlägg

Sry att jag inte skrev mer igår, men jag kände inte riktigt att jag hade tid för att sätta mig ner och skriva ett inlägg om midsommar, så det får bli en dagen-efter inlägg ist! :)
Jag firade midsommar igår med familjen, Jörgens mamma och brorsa Kenneth kom också förbi ett tag. Så det blev att äta klassisk midsommar mat och sedan spela lite sällskapsspel, bland annat monopol. Jag hade egentligen velat gått till midsommarstången, men då det var så kallt så blev det inte av. Hur kul är det att sjunga och dansa runt en stång när man fryser och det är på väg att börja regna? Inte så värst enligt mig... Dessutom kan jag sångerna utantill, så det skadade mig inte så värst at jag missade dem ett år ;p
Jag fick kompensera med att jag istället nästan vann på monopol, jag kom tvåa efter Filip, hihi :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback