Tips! Baileys Chocolat Luxe

(Bilden är inte tagen av mig)
 
Ett hett tips till er som vill testa något nytt, Baileys Chocolat Luxe! Suuuuper god, smakar som pucko men med något mer chokladsmak och mer alkohol i xD
En rekommendation att testa till er choklad-älskare alltså !
Chokladsmaken är oemotståndlig och den lämnar kvar en gräddig eftersmak som varar ett bra tag i munnen, på det sättet njuter man av varje droppe! :)
 
Gud, jag som inte blir sponsrad lr något sånt, jag borde ju verkligen ta och bli försäljare! Tror nog att jag får ta och ringa företaget och be dem anlita mig som förste säljare ;)
 

Kommentarer
Postat av: Sarah

Najs om den smakar som pucko :)

2015-07-12 @
URL: http://CheerSarah.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback