Får väl trösta sig med en chailatte...

Tanken igår var att jag skulle dra till Sumpan med Therese och att jag sen skulle möta upp Sara och vi tillsammans skulle dra till gärdet för att vara med i Molly Sandéns videoinpselning till hennes nya låt. Haha, dagen slutade ju inte riktigt som planerat :p
 
Istället blev det så att jag och Therese träffades och drog till sumpan, där vi käkade lunch på donken. Vet inte riktigt om man ska säga att det var en bra lr onyttig start på dagen? För trots att den var onyttig så var vi ju tillsammans, och kan man då räkna den som något nyttigt? ;p
 
Efter lunchen drog jag och Therese vidare till Solna där vi kollade runt i lite affärer och fikade. Köpte en billig bh från new yorker och ett par örhängen från ur&penn för bara 20 kronor! Fatta vad billigt, det diggar min plånbok ;) Haha, fattiglapp som man e ;p
 
Iaf, Sara fick förhinder så hon kunde inte hänga med på videoinspelningen, därför följde Therese med istället. Problemet som uppstod sen, var att min jäkla gps visade fel väg vi skulle gå... Jag brukar hitta hyfsat bra i stan, men när det snöar och är mörkt och gps:en visar fel, då är det inte lätt. Så när vi redan hade gått en bra bit och upptäckte att vi hade gått fel så gav vi upp, lr snarare jag gav upp. Therese hade nog kunnat gått lite till, men just då kände jag som att det var så hopplöst eftersom vi inte hittade och dessutom var försenade.
 
Så, dagen slutade med att jag och Therese tog en chailatte på espresso house i gallerian. Inte så dumt trots allt, även om vi missade videoinspelningen.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback