koagulerat blod

Var nyss till vårdcentralen och kollade upp min influensa. Har haft influensan längre än en vecka, så förutom att jag behövde läkarintyg så var det väl lika bra att kolla upp så det inte var något allvarligt.
Läkaren jag kom till sa att jag kunde lika gärna ha en vanlig förkylning, vilket jag däremot ifrågasätter med tanke på att jag har alla symtom som tyder på influensa (kollade upp symtomerna på vårdguiden). Men, men, det kan ju hända att läkaren har rätt. I vilket fall som helst så verkade det inte vara något allvarligt, vilket jag egentligen inte trodde från början att det var.
Som tur var fick jag iaf läkarintyg på 5 dagar, så jag får vara hemma den här veckan. Och det hoppas jag borde räcka, nästa vecka borde jag vara så pass bra att jag kan gå till skolan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback