Uppsala med snyggingen

Precis efter jag hade tagit körkortet igår så drog jag till Uppsala för att träffa Liv, kanske var tur så att jag fick krama om någon och dela min glädje med (även om jag redan hade ringt mamma och nästan gråtit i luren).
 
Men det var sjukt mysigt! Riktigt fint i uppsala om jag ska döma det efter det lilla jag fick se, har nog inte varit där sen, jag vet inte ens när? :p Det roligaste var väll egentligen att få se något annat än Sthlm. Även om vi bara tog en fika på espresso house och åt på donken, vilket vi lika gärna hade kunnat gjort i sthlm, så var det på något sätt en annan stämning. Allt kändes lugnare än i sthlm, vilket var märkligt med tanke på att de skulle ha en cruising senare samma dag?
 
Så Uppsala får ändå en tummen upp av mig! Även om det kan ha berott på att jag var med Liv och var glad för att träffa henne, än att se Uppsala xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback