Kändis matchen

Jag fick ju upp Peter08 för någon dag sen på min tinder, och kan ni tänka er att vi matchades! xD
Haha, tyckte det var skit kul! Däremot har ingen av oss börjat skriva till varandra, borde man kanske skicka iväg ett hej? ;p Även om det inte skulle leda till något mer så skulle det ju nog vara sjukt kul att vara kompis med honom, han verkar ju som en skön person.
 
För er som inte vet vem Peter08 är så kan jag uppdatera er lite.
Peter08, eller Peter Nilsson som han egentligen heter, driver en blogg under namnet peter08.com. Förutom att vara aktiv bloggare producerar han även musik. Hans syster, Alexandra "Kissie" Nilsson är en av Svergies största bloggare och han har tillsammans med sin syster haft en podcast förut.
 
För att ni ska få en liten inblick i hur Peter08 ser ut och vem han är lägger jag upp ett youtube-klipp han gjorde tsm med Kissie :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback