Svart och brun med en gnutta sepia

Halloj allihopa!
"Dödade" mitt första offer i killgergame som vi kör på skolan. Haha, så otroligt kul! Döör vad nervös jag är för att själv bli dödad. Har klarat mig enda sedan i onsdags, och det är jag faktiskt riktigt stolt över.
För er som inte riktigt vet vad killergame är så kan jag berätta att det är en lek som man får anmäla sig till att vara med. Oftast hålls leken på skolor. Men iaf, man skriver ner sitt namn på en lapp och i gengäld får man tillbaka en lapp där det står ett namn. Namnet på deltagaren ska man leta upp och genom att lägga handen på deltagarens axel och säga "du är död" så är personen ute ur leken, den som sedan är sist kvar vinner typ 2000 kr. Däremot är klassrummen och matsalen frizoner där man inte kan bli dödad.
Jag är så sjukt paranoid då jag går förbi folk i korriodorerna, tror typ att alla vill döda mig. Känns som om man befinner sig i hunger games, haha, passande eftersom jag såg filmen igår ;)
 
Btw, träffade Amanda sen efter skolan. Hade ju inget bättre för mig när jag slutade så tidigt så det var väl lika bra att åka och träffa en kompis :) Det blev inte så jättelänge vi sågs, bara en snabbis. Men det räckte ju, vi ses ju på söndag igen ;p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback