Ingen gatulampa tänd

Jag brukar faktiskt inte vara mörkrädd, men idag är jag det. Det är ju för tusan inte en enda gatulampa tänd här i bro! Trots att det är kolsvart ute och kl är tio i 6 på morgonen. Det enda som lyser upp något här är skylten från ett bageri som ligger en bit från busshållplatsen, annars är allt svart.
Jag funderade på att gå till stationen idag eftersom det var så varmt, men vem vill gå längre än till busshållplatsen när det är så här mörkt?
Busschaufförrena måste ju också tycka det är riktigt mörkt när de måste köra med helljus på!
Nej, fy, i bro vill jag inte bo. Om jag inte har bil tills det att jag har gått ut högskolan så flyttar jag nog antingen till kungsängen eller jakan. Känns mkt mysigare att bo i kungsängen och om man bor i jakan så är det närmare till stan. Haha, höga tankar jag har om mig själv som typ antar att jag kommer att komma in på högskola xD det är ju egentligen inte alls säkert att jag gör? Men om jag inte gör der så tror jag nog att det löser sig på annat sätt, isf får jag väl jobba ett år eller två!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback