Bild från bus lr godis

Gick ju på bus eller godis i lördags med Bella och en av hennes kompisar. Orkade inte klä ut mig så det blev ist att sminka sig lite extra. Syns inte så bra på bilden men jag försökte göra en mörk sotning, gick väl inte så bra eftersom det ser ut som på bilden att jag bara har vanlig eyeliner ;p
Jaja, kul var det iaf! Bella och hennes kompis fick lite godis, samtidigt var det lite tråkigt eftersom det var knappt några som öppnade.
Vad finns det för tråkmånsar egentligen?
Fast faktiskt så tycker jag att både bus eller godis och påskkärringarna ha minskat, vilket är lite synd.
Kommer ihåg när jag var liten och det var barn i min egen ålder som plingade på och tiggde efter godis, var ju sjukt gulligt! När jag flyttar hemifrån och barn plingar på och frågar efter godis så kommer jag nog vara den mest generösa personen som finns, kommer ge dem massor av godis! Kommer själv vara den lyckligaste personen genom att få se att de blir glada. Det bästa som finns är nog att få se ett barn bli glada, det är äkta lycka det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback